Jdi na obsah Jdi na menu
 


Reklama

19. 6. 2008

Tento nový fenomén moderní doby vstoupil do podvědomí snad všech. Ne snad, že by ho lidé nějak vyhledávali, ale spíše naopak, on naprosto záměrně vyhledává nás. Kdo si pustí televizi, tak tomu nemůže uniknout. Chvílemi to vypadá, že se nedíváte na film, který je přerušován reklamami, ale naopak, že dávají maratón reklam, do kterého jsou vsunuty úryvky z filmu.

Mnoho lidí se sice snaží reklam si nevšímat, jdou si například zakouřit na balkón, nebo uvařit kafe, v hlavním vysílacím čase stihnou možná i uvařit večeři, nebo vyvenčit psa, ale když Vám 10krát denně 7 dní v týdnu sympatický hlas s pozadím romantické Prahy řekne, že můžete pít z královského pivovaru, asi opravdu nemáte jinou možnost.

Ať chceme nebo ne, každá reklama v nás zanechá nějaký pocit. Kdybychom ale měli věřit každé reklamě, tak stačí jen zvednout sluchátko a zítra máte peníze na nový byt a bez ručitele, už nikdy se Vám nestane po vyprání, že černá nebude černá. Nebo snad máte před sebou jarní úklid? Žádný problém, stačí malá lahvička Clinu a máte o problém míň, protože tři kapky Vám stačí na celou kuchyň, takže není nouze vydržet několik měsíců s jednou lahvičkou.

Stačí si večer po zprávách zapnout televizi a věřte, že nebude věc, kterou byste nevyřešili.

Když už toho budete mít dost, pustíte si rádio, které bylo dříve vždy spolehlivým zvedačem nálady, jenže co to? Tady snad místo písniček začali dávat také reklamy, místo Madonny vás roztančí například soubor od Bauhausu. Ještě že existuje Radio City, tam jsou tak ochotní, že odpoledne hrají „hodinku bez reklam“.

A kdybyste náhodou přišli domu a byli líní dělat si večeři, není problém, Maggi totiž uvaří za Vás a to celý hrnec. Chcete být volní, tak věřte, že Red Bull vám dává křídla, a když Vám k tomu Persil dá zelenou, tak Vás už nic nezastaví.

Reklamy ovšem nelákají pouze z televize a rádií. Číhají na nás také v novinách. Když už budete opravdu znechuceni a cestou do práce se radši podíváte ven z autobusu na krásy okolí, nečíhá tam na Vás nic jiného než řada míhajících se billboardů. Před reklamou se dnes zkrátka neschováte.

 

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

Zatím nebyl vložen žádný komentář