Road trip

21. 5. 2008

ObrazekUž ani nevím, kdy a kde ten nápad vznikl, ale tehdy mi to všechno tak nějak pěkně vyšlo. Měl jsem zraněné koleno a nemohl trénovat, ve škole bylo volno, protože byl svátek práce a navíc se chystala oslava čarodejníc. A tak jsem toho využil a ve středu po obědě vyrazil na svůj třídenní road trip.

První má zastávka byla v Mnichově Hradišti, kam mě dovezl autobus a čekala na mě spolužačka Míša. Byli jsme spolu domluObrazekveni na tradiční oslavu čarodejnic. Takže lampiónový průvod. velká hranice s čarodejnicí a pečené prase s pivem. Ideální slibovaná kombinace se opravdu uskutečnila a skvělému večeru nestálo nic v cestě. Když k tomu ještě připočtu skvělé Míšiny kamarádky, tak jsem si snad ani lepší oslavu čarodejnic nemohl přát. Samotný lampiónový průvod a veškeré ty věci kolem, jako koncert, prasátko atd. byly v Českém Dubu, odtud také pocházeli Míši kamarádky s kterými jsme večer trávili.

ObrazekPrvní den etdy stál opravdu za to, u Míši doma jsme ještě ve tři ráno popíjeli víno a druhý den se dali na plánovanou prohlídku zámku v nedalekém Mnichově Hradišti, kam nás doprovázela také její sestra. Na zámku jsme chytili docela "vtipného" průvodce. Byli jsme totiž jeho první skupina, kterou provázel a na jeho vystupování to bylo znát. My to ještě brali s humorem, dá se pochopit, že byl nervózní, ale ostatní členové naší skupiny, už tak přívětiví nebyli a dali mu to docela nepříjemně najevo.

Po pěkně stráveném dnu u Míši můj trip pokračoval do nedalekého LibeObrazekrce, kde jsem měl v plánu pro změnu navštívit Anet. Znalý trasy jsem mohl dorazit až přímo k ní domů, což mě na tom bavilo ze všeho nejvíc. Orientovat se v neznámém městě, to je něco pro mě.

Odpoledne jsme byli s Anet a její sestrou na výletě po městských pamětihodnostech a také navštívili její oblíbený podnik. Musím říct, to stálo za to, viděl jsem poprvé v životě libereckou přehradu, užil si skvělého počasí a to jsem ještě netušil jaký Obrazekplán vymyslíme na večer.

Hráli jsme pexeso. To jsem nehrál dobrých deset let a fakt si to užíval. Možná bych si to užíval víc, kdyby mě obě holky totálně nezníčily, ale celý ten večer byl výbornej. S dvěma fajn holkama celý večer strávit u pexesa, vyprávět příběhy a poslouchat rádio, to je prostě ideální. Před spaním jsem se proměnil ještě ve vypravěče strašidelných příběhů a mohlo se jít spát. Čekal mě další přejezd po českých městech.

V pátek ráno mě Anet odvezla na autobusové nádraží, odkud jsem pokračoval přes Hradec Králové do Pardubic. Jeli jste někdy autobusem z Libu do Hradce? To je nádherná vyhlídkováObrazek trasa, nejen že se projedete historickým centrem Jičína, ale podívate se vcelku zblízka na Hrubou Skálu a Trosky, opravdu jsem v tu chvíli neměl pomyšlení se učit, když se za oknem naskýtala jedna nádherná památka za druhou.

Potom už byl výlet u konce, v Hradci jsem rychle přesedl na vlak, jel do Pardubic na univerzitu, odseděl si zkoušku a vyrazil do Prahy na trénink. Večer jsem už jen zalehl a usínal při vzpomínkách na úžasné tři dny ve společnosti skvělých lidí. Tímto jim všem děkuju.